my random space..

まだ涙にならない悲しみが - Jesse, Masuda Ryo, Hanzawa Akatsuki, Kyomoto Taiga & Yasui Kentaro

Ini SC kapan?? Taiga udah potong rambut sepertinya …

Suk has sent this picture (and the other one) by LINE this afternoon.
He said:

卒業って..私の人生で学ぶことの悟りはいつ頃卒業するかな。うなぎ逹よ お兄ちゃん大学を出た兄だ

I dont know what he said btw ;p
He just graduated from his college, Hanyang University!!
And….
Few days ago my baby Taiga has graduated from his high school, Horikoshi!! 

(pic: a_boy_a_girl via kyomototaiga)
HUWAAAAHHH…. CONGRATULATIONS FOR BOTH OF YOU!!!  ❤ ❤ ❤
will Taiga entered the university? i hope he will.. ^^

Suk has sent this picture (and the other one) by LINE this afternoon.

He said:

卒業って..私の人生で学ぶことの悟りはいつ頃卒業するかな。うなぎ逹よ お兄ちゃん大学を出た兄だ

I dont know what he said btw ;p

He just graduated from his college, Hanyang University!!

And….

Few days ago my baby Taiga has graduated from his high school, Horikoshi!! 

(pic: a_boy_a_girl via kyomototaiga)

HUWAAAAHHH…. CONGRATULATIONS FOR BOTH OF YOU!!!  ❤  

will Taiga entered the university? i hope he will.. ^^

Kyomoto Taiga - Tears (Shonen Club 2014.02.12)

HOW I MISS THIS BOY!!!! ><

gw udah lama gak nonton SC, dan udah lama gak liat/ denger dia nyanyi~ huhu.. pas nonton ini, senyum2 aja lho nontonnya.. dia emang cocok banget dapet lagu macem gini ya~! :”))

sampe gw donlot ini video!! haha XD

AKU KANGEN TAIGA~!!!

tapi itu rambut kayaknya udah kepanjangan deh, dek.. potong gih! XD

video by mksama1105

edit:

OH MY GOD! I just knew it that.. this song and lyrics are by him!! it is his own song!!!! oh my god, oh my god, oh my god!!!! *happy to the max*

I like this song tbh.. that “suki da yo” part always replay in my head since i heard this song!!

You’re so cool baby!!!! this song really really suit on you!!! LOVE IT!!

Ya ampun.. ternyata ini lagunya Taiga!! terharu gw :”))

Good job, baby!!!! *tears

Romaji and Lyrics trans: here

[Trailer] Kamen Teacher the Movie

Directed by series director Kentaro Moriya, the Kamen Teacher live action film premieres in Japan on February 22nd, 2014.

I havent watch the series yet! Gomen ne, Taiga!! Will watch it soon.. xD

My purple prince!! bebiiiiii~ :3
Karena cute dan ber-ungu-ria jadinya di reblogged! hihi xD
Ah, sekalian nih.. ada sedikit info tetang Taiga (udah lama ya gak update tentang taiga~~ huhu)
Tahun depan dia ada drama bareng Hideaki Takizawa, period/historical drama gitu~ judulnya "Nezumi, Edo wo Hashiru". 
Drama ini diangkat dari novel karangan Akagawa Jiro yang berseting di jaman Edo, dan akan tayang di NHK tanggal 9 Januari 2014, pukul 20:00.
Katanya, Taiga jadi cowok yang naksir adeknya Takki :)
Penampakan Taiga di drama ini:

(image)

My purple prince!! bebiiiiii~ :3

Karena cute dan ber-ungu-ria jadinya di reblogged! hihi xD

Ah, sekalian nih.. ada sedikit info tetang Taiga (udah lama ya gak update tentang taiga~~ huhu)

Tahun depan dia ada drama bareng Hideaki Takizawa, period/historical drama gitu~ judulnya "Nezumi, Edo wo Hashiru"

Drama ini diangkat dari novel karangan Akagawa Jiro yang berseting di jaman Edo, dan akan tayang di NHK tanggal 9 Januari 2014, pukul 20:00.

Katanya, Taiga jadi cowok yang naksir adeknya Takki :)

Penampakan Taiga di drama ini:

(image)

Since today is Kyomoto Taiga’s birthday, I just wanted to share a little something with you guys.

As you may or may not know, one of the guys that always formed the duo with Taiga for many years was a boy by the name of Uekusa Yuta.

He is the son of Uekusa Katsuhide from Shounentai.

When his parents got a divorce back in 2009, he quit Johnny’s and changed his name to Higuchi Yuta.

In 2011, he won the Photogenic Award for the 24th Junon Boy Contest.

But that’s not what I wanted to talk about today.

Every day on Taiga’s birthday, he posts a tweet on his Twitter account celebrating Taiga’s birthday.

The left photo is from last year, and the right one is from today.
The first one says:

"Forever a rival, and forever my friend.

A best friend that overcame many obstacles with me.

Happy Birthday!
Good luck!

I’ll try my hardest too!”

The second photo says:

"Taiga!

Happy birthday! ^^”

After a year, he now is finally able to openly admit his best friend’s name, something that probably required a lot of courage because he’s no longer a Johnny’s. However, he was able to do this because of his supporting fans and because of his love for Taiga.

Together these two boys went to school for many years, stood on stage as a pair countless times, and shared many many memories that only true friends could share. When a person quits a company, we tend to think that they are gone, and that is the reality. However, they are actually alive, and happy, perhaps in a better state than before. They have now turned into fans, as well, supporting their friends and members on. These are the people that are the “Number 1 fans,” and this is the type of strong relationship that ensures true friendship: something that is unbreakable even after many years have passed.

thank you Yuta for doing this for us <3

Happy birthday Taiga! hope you have a good one!! enjoy your last year before becoming an adult :D

(via hannalovescali)

—-

Walaupun gw gak kenal Uekusa, tapi gw selalu senang mendengar cerita tentang dia dan Taiga. 

Mengetahui kalau adek (baca: idola) lu punya sahabat itu menyenangkan. Yaa, menyenangkan mengetahui mereka punya kehidupan normal seperti kita. Dan persahabatan dua anak ini cute banget menurut gw. Thats why i reblogged this post :)

(yang lucu adalah.. Uekusa punya temen (segrup) di agensi yang sekarang, yang… MIRIP BANGET sama Taiga! haha, namanya Taiki xD)

Btw, dek… aku mau bikin birthday post buat kamu bingung ini ;;___;;

HAPPY 19th BIRTHDAY KYOMOTO TAIGA, MY PURPLE PRINCE!!!! XDDDD

Ini foto Taiga fav gw!!! Waktu pertama liat, jerit2 gw! haha xDD

Btw, ini ada beberapa komen Johnny’s Jr ttg Taiga di beberapa artikel majalah (beserta komen gw. lol xD)

Myojo 2013.03 - Jr. Award (jjfacts@LJ)

Jinguji Yuta: “Cantik banget! Kayak yang keluar dari manga!”

—- I’m so agree!! Taiga tuh kayak ikemen2/bishounen yang ada di aniemanga gitu XD

Nakamura Reia: “Cantik! Kayaknya cocok kalau pakai yukata.”

—- cowok cantik bilang cowok lain cantik! haha, tapi emang bener kata Reia! xDD

Wink Up 2013.12 - Crosstalk Shintaro x Taiga (elindar@LJ)

Morimoto Shintaro: “Para pembaca, semakin kasar Kyomocchan, maka semakin dia menyukai orang itu. Ya, seperti itulah dia.”

—- LOL. Taiga tsundere bener~ *unyel2 xDD

Yamazaki Taiki
dont you think that he looks like Kyomoto Taiga? haha xDD
Taiki is a member of Tower Boys along with Higuchi/Uekusa Yuta and Ikunosuke.
And he&#8217;s 17! (younger than Taiga ;)) *will be 18 on Oct 3rd
i dont know anything about him. if u wanna know more about him, you can visit his blog, here! :))
yang lucu adalah.. temen gw ada yang suka banget sama anak ini.. dan, beberapa dari johnnys wota tau, kalo dulu waktu Uekusa Yuta masih di JE (Johnnys Jr), dia cukup dekat kan dengan Taiga? (malah klo g salah dulu mereka satu sekolah).
nah, pas Yuta ngundurin diri dari Johnnys dan akhirnya bergabung di agensinya yang sekarang.. dia satu grup sama Taiki yang mukanya mirip Taiga! haha.. gw jadi lucu2an sama temen gw!
Taiga ditanggal Yuta lari ke Yasui (yang klo menurut gw juga rada2 mirip Yuta), dan Yuta pisah dari Taiga, lari ke Taiki yang mirip Taiga! haha #rusak xPP
(nama pun hampir mirip kan merekaa~ lol)
yoweslah, sekian randomnya! ;)
terus kamu apanya Yamazaki Kento dek? xP

Yamazaki Taiki


dont you think that he looks like Kyomoto Taiga? haha xDD

Taiki is a member of Tower Boys along with Higuchi/Uekusa Yuta and Ikunosuke.

And he’s 17! (younger than Taiga ;)) *will be 18 on Oct 3rd

i dont know anything about him. if u wanna know more about him, you can visit his blog, here! :))

yang lucu adalah.. temen gw ada yang suka banget sama anak ini.. dan, beberapa dari johnnys wota tau, kalo dulu waktu Uekusa Yuta masih di JE (Johnnys Jr), dia cukup dekat kan dengan Taiga? (malah klo g salah dulu mereka satu sekolah).

nah, pas Yuta ngundurin diri dari Johnnys dan akhirnya bergabung di agensinya yang sekarang.. dia satu grup sama Taiki yang mukanya mirip Taiga! haha.. gw jadi lucu2an sama temen gw!

Taiga ditanggal Yuta lari ke Yasui (yang klo menurut gw juga rada2 mirip Yuta), dan Yuta pisah dari Taiga, lari ke Taiki yang mirip Taiga! haha #rusak xPP

(nama pun hampir mirip kan merekaa~ lol)

yoweslah, sekian randomnya! ;)

terus kamu apanya Yamazaki Kento dek? xP

Johnny’s World Thanks Giving in Tokyo Dome

image

Finally watched this video after got failed for 4 times when downloading it from “that” Chinese site! (_ _”)

(donlotannya selalu mati di 90%, 4GB kebuang percuma~ kampret emang!! ><) 

If u have trouble (to download them) like me, maybe these links will helps you~ but please obey her rules, not reupload those files! 

And say thanks to her if you taking! Enjoy! :)

Streaming:

part 1part 2part 3part 4part 5part 6part 7part 8part 9

Download: here

credit: Aoi-chan (Hey! Say! JUMP [Kota Yabu] / tsukiyomi-aoi)

Thank you so much Aoi-chan! You’re really helps!! *hugs

Read More

I just watched Kamen Teacher ep1 (streaming, raw), and.. i cant stop my fingers to caps this beautiful face!! 
Omaigah, Taiga!!! how i miss this boy! how i miss his acting &gt;&lt;
And.. he&#8217;s so handsome in this drama!!! eventho his chara is a weak but.. aaakk~ can i bring him to my house?? xD
I hope someone would sub this drama, its interesting :)
padahal kemaren bilangnya bakal libur nonton drama musim ini!! salahkan taigaa~ ;p
Streaming here
(click pictures to enlarge)

I just watched Kamen Teacher ep1 (streaming, raw), and.. i cant stop my fingers to caps this beautiful face!! 

Omaigah, Taiga!!! how i miss this boy! how i miss his acting ><

And.. he’s so handsome in this drama!!! eventho his chara is a weak but.. aaakk~ can i bring him to my house?? xD

I hope someone would sub this drama, its interesting :)

padahal kemaren bilangnya bakal libur nonton drama musim ini!! salahkan taigaa~ ;p

Streaming here

(click pictures to enlarge)

lalatormenta:

Jnovel: Jesse (requested by daniigaki.)

 “Let’s create a world where idols are ‘normal’ people! Once again, this year in 2013, we shall bring you stories that will make your heart flutter. This time we bring you Jesse, who will be the character of a high school student.”

JESSE STORY: Hidden feelings

[STORY blurb] “She promised to go to the movies with me.” Jesse stopped walking upon hearing Taiga’s voice. The girl whom Taiga was talking about, Jesse knew, was a girl from their class. Someone who he would jokingly quarrel with all the time…That pretty much summed up Jesse’s relationship with her. And yet, upon hearing that she had seemingly agreed to go on a date with Taiga, Jesse felt disturbed. Even as he told himself, “this has nothing to do with me”, he couldn’t help but be a little curious of what the girl felt. He was returning home from school feeling depressed, when suddenly, she appeared right in front of him…

DUET Feb 2013

Hello. My next translation is not a magazine interview, but a fictional AR (alternate reality) story with Jesse as the main character, and with Taiga as the supporting character.

As it is a bit long, I shall post it in parts. In the meanwhile, enjoy the blurb above (hope it gets you interested, especially all the Jesse fans) :)

Credits to whoever uploaded the scans, and to daniigaki for providing me with the scans.

[EDIT: part 1; part 2;]

didnt know that someone has translated this! thank you lalatormenta :)

sweetlifeforcha:

JOHNNYS JR - SHOUNEN CLUB NEKKETSU BATTLE 2013.06.05

2013.06.05☆SC・熱血バトル (by ichigocherry)

LOL. Kawai pelawak banget ih xDD
*peluk Kyomochaaannn :))

Kyomoto Taiga to appear in Kamen Teacher

image

FINALLY!!

Yup! itu reaksi gw saat pertama baca judulnya di kyomototaiga livejournal :)

setelah ituu.. rasanya saya pengen jingkrak2 saking senengnya! haha, sayang lagi di kantor.. jadi cuma senyam senyum gak jelas deh! *padahal lagi mumet2nya sama data ;p

gimana gak seneng?? ini penantian panjang pemirsaaa~ sejak Bakaleya ini anak gak muncul2 lagi!

udah pindah sekloah, turun kelas.. eh, yg sering main drama si HokuJesse! Makanya saya sering keki klo baca artikel ttg drama barunya Hokuto/ Jesse!! ;p ;p

Read More

Shonen Club - Jr. ni Q 2013.04.03

Kali ini hostnya Yamada dan Hika dari Hey!Say!Jump, dan temanya “When I Shine.” Partisipannya ada 5 orang, Haniuda Amu, Tanaka Juri, Matsuda Genta, Takahashi Fuu dan Kyomoto Taiga.

Gw donlot video ini karena semua Jr fav gw muncul di sini (kecuali Juri xp)~ minus Genki doang ini~ hihi, dan lagi ada yang ngesub :))

Ngakak banget gw nonton ni video, favorit deh! Gw replay terus~ haha xD

Haniuda Amu: All Kinds of Sports!

Read More

- You must first convince me you deserve it [the sushi] by describing me in one word.

- Please give me one chance! Let me try once.

- Then what word will it be? Go ahead.

- Well, “god”!

- Now you’re fooling around too much! [but he totally enjoyed it ♥]

its been a long time i’ve not watching shokura and seen this pretty boy! *aahh~ miss u kyomochan!! ><

and taraa~ randomly found that pict! interesting ne? taiga’s monsters!! haha, why u always turn animal to be monster, taigaaa~? xDD *unyel2

anybody know from what episode that Jr. ni Q segment?